Dažniausiai užduodami klausimai

  • Dažnai susiduriame su užduodamais klausimais, todėl visada į juos atsakome. Jei nerandante Jus dominančių klausimų – susisiekite.

    Kaip galiu užsisakyti prekių?
    Prekes galite susisiekę su mumis : pardavimai@spyruokliukas.lt ; info@spyruokliukas.lt ; spyruokliukas.info@gmail.com arba paskambinę telefonu +370 676 688 38; +370 675 618 18.

    Ar prekių kainos yra su PVM?
    Visos mūsų pateikiamos prekių kainos tiek internetinėje svetainėje, tiek kataloge yra su PVM.

    Per kiek laiko pristatote prekes?
    Kiekvienos prekės pristatymo terminas yra individualus. Pristatymo termino teiraukitės mūsų vadybininkų.

    Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?
    Rašykite mums el. laišką adresais : pardavimai@spyruokliukas.lt ; info@spyruokliukas.lt ; spyruokliukas.info@gmail.com ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

    Ar galima rinktis kitokias prekių spalvas, nei nurodyta svetainėje?
    Įrenginių spalvos, dydžiai, matmenys bei laisvo kritimo aukščiai gali būti koreguojami priklausomai nuo pasirinkto įrenginio. Norint įsigyti nestandartinę prekę susisiekite su mūsų vadybininkais, kurie suteiks Jums visą reikiamą informaciją.

    Ar galime atsiimti prekes patys?
    Žinoma, prekes galite atsiimti iš mūsų buveinės Alytuje, prieš tai susisiekę su mūsų vadybininkais.

    Kiek kainuoja pristatymas?
    Pristatymas jau yra įskaičiuotas į prekės kainą, taigi papildomai už pristatymą mokėti nereikia.

    Ką daryti jei gavome brokuotas prekes?
    Jei gavote brokuotas prekes nedelsiant susisiekite su mūsų vadybininkais ir mes ištaisysime brokus. Taip pat reikėtų atsiųsti brokuotos prekės dalies nuotraukas mums el.p.: pardavimai@spyruokliukas.lt ; info@spyruokliukas.lt ; spyruokliukas.info@gmail.com .